Wat hebben de JO8 t/m JO12 weer genoten van een fantastisch kampweekend!
We kregen werkelijk alles voorgeschoteld qua weer: stralende zon tijdens de vele waterspellen overdag én een flinke uitdaging in de nacht, waarbij vanwege het slechte weer iedereen werd geëvacueerd naar de kleedkamers en de kantine. Gelukkig mocht dat de pret niet drukken!
Op zaterdagavond hebben we samen genoten van het Nederlands Elftal, dat een mooie 5-1 overwinning boekte. Voor de echte durfals uit de JO11 en JO12 stond daarna nog een spannend nachtspel op het programma.
Zondag sloten we af met de alleskunners uit ons 1e!
Wat kijken we terug op een geweldig weekend vol voetbal, plezier, avontuur en mooie herinneringen. Bedankt aan iedereen die erbij was en er samen zo'n groot succes van heeft gemaakt!
Een enorm woord van dank aan de nachtploeg, alle hulpouders én vooral aan onze jeugdvrijwilligers!
Maar liefst 34 jeugdlieden hebben geholpen met het begeleiden van groepjes en spelactiviteiten. Jullie inzet, enthousiasme en verantwoordelijkheidsgevoel hebben een enorme bijdrage geleverd aan het succes van dit weekend. Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest!
Ook willen we onze sponsoren hartelijk bedanken voor hun financiële bijdrage en andere vormen van ondersteuning. Dankzij jullie support kunnen we ieder jaar weer een onvergetelijk kamp organiseren voor maar liefst 120 kinderen.
Tot slot willen we een aantal mensen extra in het zonnetje zetten.
Elly (en natuurlijk niet te vergeten Gerard, die overal achter de schermen aanwezig was), dit was jullie laatste jaar betrokken bij de kamporganisatie. Jullie hebben jarenlang ontzettend veel betekend voor het kamp en voor alle kinderen die eraan hebben deelgenomen. Daar zijn we jullie enorm dankbaar voor! Jullie inzet, tijd en betrokkenheid hebben ervoor gezorgd dat onze jeugdspelers prachtige herinneringen hebben kunnen maken. Dat waarderen we enorm en we gaan jullie zeker missen.
Bedankt aan iedereen die dit geweldige weekend mogelijk heeft gemaakt!