Met ingangvan het nieuwe seizoen 2022-2023 wordt er bij Hilvaria zonder contant geld gewerkt. Dit is veiliger en sneller.  Zoals voorheen kun je met je PIN-pas en/of mobiele telefoon blijven betalen maar je kunt ook voor een clubpas kiezen. Lees snel verder om te zien hoe dit werkt.

De clubpas zal in 1e instantie uitgereikt worden aan de jongere jeugdleden tm JO-15. (dit gebeurd de komende weken via de leiders) De overige leden die ook graag een clubpas wensen kunnen een mailtje sturen naar clubpas@hilvaria.nl. De pas ligt dan na 1 week klaar bij de bar.

Hoe werkt de clubpas?
Je kunt zonder pincode betalen, snel en veilig. Je saldo wordt digitaal bijgehouden. Dit kun je inzien met bv het meeleesscherm bij de bar. (in de toekomst gaan we ook met de Knipapp werken en deze kan bijvoorbeeld door ouders beheerd worden via de mobiele telefoon)

Opwaarderen van de clubpas is eenvoudig, dit kan via de bar met een pin-transactie.

Blokkeren van de clubpas
Mocht je de clubpas kwijtraken, dan kun je deze laten blokkeren, waardoor je over het openstaand saldo blijft beschikken. Wanneer je een nieuwe pas hebt kan je saldo daar naar toe worden overgeschreven.

Q&A Clubpas

Hoe werkt betalen met de clubpas?
Bij een clubpas heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubpas voor de kaartlezer van de kassa gehouden, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betalen of een betaling met een andere clubpas.

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubpas?
Dat kan aan de bar in de kantine. Je betaald met je PIN-pas en het bedrag wordt direct op je clubpas gezet.

Kan ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je clubpas kan alleen bij Hilvaria worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de clubpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Je kunt de barmedewerker vragen om op 'saldo' te drukken en de pas voor de kaartlezer te houden. Het saldo wordt dan getoond.

Wat moet ik doen indien mijn clubpas niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubpas@hilvaria.nl

Hoe kom ik aan een nieuwe clubpas?
Een nieuwe pas kan aangevraagd worden bij clubpas@hilvaria.nl en kost € 5,-

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kan het saldo worden gerestitueerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een clubpas aanvragen?
Ja dat kan! Deze zijn te verkrijgen aan de bar. De kosten voor een clubpas bedragen € 5,-.